Zawartość strony
Jedni chcą promować post aby rozwijać firmę inni mają z tym problem i wpisują często w google „Dlaczego nie mogę promować postów na Facebooku”.
Zajmijmy się dzisiaj dwiema kwestiami.
Każda osoba, która chciałaby aby zamieszczone przez nią na portalu społecznościowym Facebook posty były widoczne przez dużą grupę użytkowników, musi zdecydować się na promowanie postów. Jeszcze kilka lat temu zasięgi na tym portalu społecznościowym były naprawdę imponujące, nawet bez kupowania dodatkowego promowania. Niestety ostatnimi czasy zostały one znacznie ograniczone i bez wykupienia płatnej promocji praktycznie niemożliwe jest dotarcie do dużej grupy użytkowników.
Każdy właściciel strony na Facebooku powinien zdawać sobie sprawę z tego, że jej zasięgi są znacznie ograniczone. Z roku na rok treści zamieszczone na niej docierają do coraz mniejszej liczby fanów. Wydawać by się mogło, że będą one widoczne dla wszystkich osób, które lubią daną stronę. Tymczasem docierają one do zaledwie niewielkiego ich odsetka.
Przyczyn takiej sytuacji może być naprawdę wiele. Sam Facebook tłumaczy się tym, że na portalu pojawia się coraz większa ilość treści, a co za tym idzie – rośnie dla nich konkurencja. Algorytmy portalu dynamicznie się zmieniają, regularnie obcinając zasięgi.
Specjaliści zgodnie twierdzą, że oskarżenia kierowane w stronę Facebooka o zmuszanie użytkowników do promowania postów, są uzasadnione. Ciężko się z tym nie zgodzić – nawet wielkie i rozbudowane strony na portalu społecznościowym, mają ogromne problemy z dotarciem do swoich fanów. Bez wykupienia reklam niemożliwe jest wręcz osiągnięcie zadowalających wyników.
Osoby zastanawiające się, jak promować post na FB, muszą zadać sobie pytanie, czy w ogóle warto to robić. Pora spojrzeć prawdzie w oczy- Facebook jest jednym z największych portali społecznościowych na świecie i żadna wielka marka nie może ignorować tego faktu. Na Facebooku reklamują się zarówno wielkie, światowe marki, jak i nowe, lokalne firmy. Niezależnie od posiadanego budżetu, warto sięgnąć po reklamę na Facebooku.
Przede wszystkim, Facebook to portal, z którego korzysta półtora miliarda osób na całym świecie. Szacuje się, że w samej Polsce konto na Facebooku posiada ponad połowa obywateli. Dlatego każda firma powinna zdawać sobie sprawę z tego, że Facebook to ogromne zgromadzenie jej potencjalnych klientów – pytanie tylko, jak do nich dotrzeć?
Promocje postów warto wykupować na Facebooku także z innego powodu – można dotrzeć tu do określonych, dokładnie sprecyzowanych grup osób, uszeregowanych według wieku, lokalizacji, zawodu czy też zainteresowań. Dzięki temu każda firma może dotrzeć do tych ludzi, którzy mogą wykazać największe zainteresowanie jej usługami bądź też towarami.
Badania jasno wykazały, że efektywność reklam na Facebooku jest wyjątkowo wysoka. Każda osoba, która zdecydowała się na wykupienie promocji postów, mogła odnotować o wiele większe zasięgi zwiększoną liczbę kliknięć, wyświetleń strony, wyświetleń postów, a także napływ nowych fanów.
Aby wykupić promowanie postów na Facebooku, nie potrzeba większej filozofii. Wystarczy kliknąć przycisk „Promuj post”. Niemniej jednak badania wykazują, że korzystanie z tej opcji jest mało efektywne, ponieważ nie zezwala na zastosowanie zaawansowanych opcji. Warto wykorzystać inne narzędzia, które umożliwiają ustawienie dni i godzin, w jakich ma wyświetlać się reklama konkretnym użytkownikom. Można także dokładnie sprecyzować miejsca, w których się ona pojawi.
Specjaliści od marketingu zgodnie twierdzą, że postów nie powinno promować się od razu po wstawieniu ich na portal. Dobrze jest poczekać z tym nawet kilkanaście godzin. Dzięki temu można osiągnąć znacznie większe zasięgi. Dodatkowo każdy post, który wzbudził bezpłatne reakcje użytkowników, będzie tańszy w promowaniu, co ma ogromne znaczenie dla budżetu reklamowego firmy.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Odpowiedź na pytanie, jak promować post na Facebooku, jest bardzo prosta. Chyba nikt nie ma wątpliwości, że w dzisiejszych czasach warto to robić, licząc na większe zasięgi. Bez żadnych wątpliwości – mocy Facebooka nie wolno ignorować.
Jak utworzyć promowany post
Najskuteczniejszym sposobem reklamowania się na FB za darmo jest umieszczanie postów reklamowych w grupach na Facebooku. Sposób ten daje spore możliwości. Dzięki temu możemy dotrzeć do bardzo dużych grupy osób jednym postem oraz pamiętaj, aby udostępnić go w kolejnych grupach.
Czy zatem warto promować posty na FB, korzystając z przycisku “Promuj post”? Moja odpowiedź brzmi: nie. Zdecydowanie polecamy menedżera reklam i profesjonalną kampanię reklamową. Ograniczone możliwości targetowania (wyboru odbiorców jeśli wybierasz opcje promuj post) przyczyniają się do niskiej skuteczności reklamy. Taka reklama nie zrealizuje dobrze Twoich celów biznesowych.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Jak promować post na fb?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |