Marketing internetowy wydaje zmieniać się jak szalony. Co chwilę coś nowego w Google, Meta czy AI. Przy wszystkim, co dzieje się na świecie i w Internecie, czasami może być naprawdę trudne dla kogoś kto nie siedzi w tym na 100% aby wiedzieć co działa, a co nie.
Gdzie powinniśmy poświęcić nasz czas i energię i co powinniśmy priorytetowo traktować w ciągu najbliższych 12 miesięcy, aby znacznie zwiększyć swój biznes ruch i sprzedaż. W tym filmie zobaczysz jakie strategie generowania ruchu nadal działają. To są rzeczy, na których możesz polegać, aby przyciągnąć większą sprzedaż w ciągu najbliższych miesięcy. Skąd wiem że działają? Używamy ich z klientami i każdy jest MEGA zadowolony. Możesz wykorzystać ten film jako ćwiczenie w tworzeniu planu dla swojej strategii. Rafał Szrajnert, zapraszam na ten odcinek!
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Jeśli miałbym podzielić ten film na główne rozdziały które pomogą Ci wygenerować ruch i nową sprzedaż właśnie z niego to mamy: content marketing, social media, wyszukiwarka i digital PR, łamane na branding. Pamiętaj że strategie które dzisiaj omówimy nie będą działać tak samo dla każdego biznesu, ale spokojnie… wszystko Ci wytłumaczę 🙂 Bo widzisz, przy ograniczonych zasobach, w pierwszej kolejności musisz wybrać to co będzie działało najlepiej. Przykładowo, bardzo złym posunięciem dla niewielkiego sklepu internetowego byłoby inwestowanie w digital PR. Więc pierwsze od czego trzeba zacząć to zadaj sobie pytanie: jak nasi docelowi użytkownicy znajdują to co my sprzedajemy? Dzieje się to na 2 sposoby. Albo oni czegoś szukają, np wpisują w Google „sukienka na lato”. Albo my im narzucamy naszą reklamę. Np kiedy scrollują w social media. Tutaj odbiorcy często nie zdają sobie sprawy z tego że czegoś potrzebują i często nie kupią od razu. Muszą z odpowiednim natężeniem widywać nasze reklamy remarketingowe. Okej, skoro to mamy już za sobą to zacznijmy od pierwszej strategii zwiększania ruchu na stronie. BLOG i SEO. Tak wiem, SEO umiera po raz setny hahah. Częsciowo to prawda, w dobie AI i dostawania odpowiedzi od razu w wyszukiwarce, rzeczywiście mniej osób przeklikuje i wchodzi na stronę. Natomiast pozycjonowanie nigdy nie zniknie bo ktoś musi pisać treści na których AI będzie trenowane. To po pierwsze. A po drugie, jak wyobrażasz sobie że AI miałoby zastąpić hasła kiedy ccemy coś kupić w stylu :sukienka na lato, albo kawa 1 kg”. My wtedy nie szukamy informacji tylko chcemy dokonać transakcji. Więc nie masz się o co obawiać, ludzie cały czas będą kupowali z Google. Czyli dalej inwestuj w BLOG, czy SEO dla sklepu internetowego. Jeden problem w tej strategii SEO to taki że bardzo trudno rankować na mocno transakcyjne frazy, czyli takie z których dużo ludzi kupuje. Dlatego musisz przyłożyć się do keyword reseachu. Na tym kanale mam mega tutorial o tym jak wyszukiwać słowa kluczowe więc go obejrzyj, jako przykład podam że możesz na przykład odpalić narzędzie answerthepublic i poszukać słów z długiego ogona, albo pytań które mogą prowadzić do sprzedaży i na ich temat stworzyć content. Przykładowo hasło „głośniki do komputera” będzie bardzo trudne, ale te które widzisz teraz na ekranie będą już łatwiejsze a w dodatku są MEGa specyficzne i prowadzą do sprzedaży. Bo jak ktoś je wpisuje to raczej jest już gotowy do zakupu.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Punkt kolejny aby napędzić ruch to wideo. Youtube to druga największa wyszukiwarka na świecie. Z tiktoka coraz więcej ludzi kupuje, w dodatku obraz sprzedaje lepiej niż słowa. Twoje filmy nie muszą być super drogiej produkcji. Możesz je nawet nagrywać smartfonem, tylko pamiętaj aby dokupić zewnętrzny mikrofon. Możesz też postawić przed sobą kamerę i nagrywać a później zrobić lekkie edytowanie tak jak ja to robię. Ja w ten sposób od lat rozwijam naszą agencję i bardzo dużo klientów mówi nam że trafili do nas właśnie z YouTube. Zanim przejdziemy do kolejnego punktu to mała uwaga. Podróż klienta nie jest liniowa i będzie widywał Twoją markę na róznych punktach styku. W związku z tym każda podstrona w Twojej witrynie powinna pełnić funkcję landing page. Nawet jeśli jest to informacyjny wpis blogowy to zadbaj o to aby mieć formularze z jakims lead magnetem aby zdobyć ich dane kontaktowe. Mało osób kupuje od razu i potrzeba im wysłac kilka emaili, czy wyświetlić reklamy remarketingowe. Okej, kolejny punkt to social media. Ludzie narzekają że organicznie nie da się nic zrobić, a to dlatego że cały czas dodaja tylko grafiki na fanpage który ma 50 obserwujących. To sa strategie które działały 12 lat temu. Teraz działa co inne, jesli na topie są na przykład szorty, to jenagrywasz i nie dodawaj tylko na jednej platformie. Skoro już masz content to dajesz go wszędzie, na YT, TikTok, Insta, FB Pinterest, Linkedin itp. To jest pierwsza rzecz. Druga reklamy płatne. Content też możesz przeciez dopalać adsami, tylko dlaczego tak mało osób to robi? Zastanów się. Skoro wydajesz pieniaze i swój czas na posty, widzi je dosłownie kilka osób to czemu ich nie promujesz? Pomijam że reklama w social media w wielu branżach działa nawet lepiej niż google Ads. I pamiętaj też ayb w socialach nie mówić o swojej firmie, tylko dawać rozrywkę i ciekawy materiał. Nie pisz o certyfikatach czy jakie duże biuro macie, albo jak długo istnieje firma. Przejrzyj marki które bardzo dobrze rosną (np gymshark, gong).
Okej, kolejny punkt to Google Ads. Dla wielu najlepszy kanał do generowania ruchu i sprzedaży. Znasz to powiedzenie? Gdzie najlepiej postawić budkę z hot dogami? Na stacji, na peronie, w centrum miasta? Nie. Najlepiej postawić tam gdzie jest głodny tłum. I tak jest w Google. Tam są głodni ludzie, bo szukają czegoś na co mają ochotę. I ostatni punkt to digital PR. Tutaj celem jest wygenerowanie buzzu, zwiększenie wzmianek i linków do strony. Możesz to zrobić używając outbound lub inboundu Outbound to sam wyszukujesz miejsca i wysyłasz wiadomości. Na przykład jeśli sprzedajesz głośniki do komputera to wpisuje tą fraze w google i przeglądasz content który rankuje na te frazy. Robisz to samo na social mediach u influencera który ma dużą społeczność która interesuje się gadżetami i technologiami. Czy coś w tym odcinku przegapiłem? Jeśli tak daj znać w komentarzu!
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)