Facebook obalamy mity (FAQ-prawda i fałsz)

Wyszukiwanie obrazem w Gogle grafika 1
Wyszukiwanie obrazem w Gogle grafika
27 lipca, 2021
seo
SEO
6 sierpnia, 2021
ile kosztuje reklama na facebook ads

Wokół reklam na Facebooku narosło wiele mitów.

Poniżej:

Najpopularniejsze mity o Facebook Ads

MIT #1: Filmy są zawsze lepsze niż obrazy.

— Jak wygląda PRAWDA: Jak zobaczysz podczas tego kursu, kiedy przechodzimy przez różne przykłady, na pewno pojawią się przypadki, w których reklama graficzna+tekstowa będzie równie dobrze konwertować jako wideo. Ale generalnie video konwertuje najlepiej. I nie martw się, jeśli nie masz umiejętności edytowania filmów reklamowych. Podczas tego kursu pokażemy Ci jak to zrobić.

Zobacz NAJLEPSZY kurs facebook ads w internecie:

Szkolenie Facebook Ads

MIT 2: Boost- Promuj post jest tym samym, co wyświetlanie reklam.

— Jak wygląda PRAWDA: To bardzo różne rzeczy. „Promuj post” jest jednorazową taktyką i tak naprawdę nie ma strategii która za tym stoi. Nie jest tak ukierunkowany, a Ty nie masz tak dużo opcji jak w przypadku kampanii reklamowych.

MIT 3: „To, co działa dla „dużych firm”, nie zadziała dla mnie”.

— Jak wygląda PRAWDA: Rozwinął wiele biznesów za pomocą reklam na Facebooku… wszystko od drobnych ecommerce, duże sklepy, usługi, odzież czy sprzedaż ubezpieczeń. I tak, publikował też reklamy dla niektórych „dużych graczy” . A co wielkie marki i małe marki robią podobnie, tego właśnie się nauczysz na naszym kursie. Ten framework działa dla każdego rodzaju biznesu, niezależnie od Twojej branży.

MIT #4: Moja firma/nisza jest inna.

— Jak wygląda PRAWDA: Ten dogłębny kurs NIE jest sposobem na szybkie wzbogacenie się, to nie seria magicznych hacków na zarabianie lub wskazówek. To sprawdzony framework, czyli strategia, krok po kroku- sposób podejmowania decyzji co dzień i co tydzień, i sprawdza się w każdym rodzaju działalności i w każdej niszy. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, czy mały serwisowy lub działalność w zakresie produktów/kursów cyfrowych lub nawet SaaS, system którego się nauczysz można zastosować do każdego rodzaju biznesu. Ten kurs nauczy Cię MYŚLEĆ i jak PODEJMOWAĆ DZIAŁANIA.

MIT #5: Moja grupa docelowa nie jest na Facebooku.

— Jak wygląda PRAWDA: Klienci wszystkich branż są na Facebooku. W zależności od tego, ile czasu tam spędzają, ty być może po prostu nie podszedłeś do nich we właściwy sposób i już. Pokażemy Ci, jak kierować właściwe reklamy na ludzi i skutecznie do nich dotrzeć.

MIT #6: Moja strona/profilnie jest wystarczająco duża, aby wyświetlać reklamy.

— Jak wygląda PRAWDA: Facebook to NIE tylko polubienia stron lub Obserwujący. To błędne założenie. Reklamy na facebooku mogą być skuteczne nawet bez dużego grona obserwujących. Polubienia strony pojawią się później… to nie jest rdzeń i masz się skupiać na czymś innym.

Zobacz NAJLEPSZY kurs facebook ads w internecie:

Szkolenie Facebook Ads

MIT #7: „Próbowałem tego wcześniej, to nie działa dla mnie”.

— Jak wygląda PRAWDA: ze sprawdzonym frameworkiem i odpowiednimi szablonami, plus prowadzeniem mentora, MOŻESZ odnieść sukces z reklamami na Facebooku. Próbowałeś kilku taktyk i przegrałeś? Czy próbowałeś zrobić Lookalike Audiences i kilka innych rzeczy i po prostu to nie zadziałało? Facebook wymaga holistycznej strategii i ram podejmowania decyzji, którą przeprowadzimy krok po kroku w tym kursie.

MIT #8: Facebook nie jest skuteczny w przypadku B2B.

— Jak wygląda PRAWDA: Znowu, bez względu na to, do kogo próbujesz dotrzeć z reklamą, prawdopodobnie oni są na Facebooku. Ta platforma jest jednym z absolutnie najlepszych sposobów, aby działać przed swoim gronem odbiorców w przewidywalny sposób.

MIT #9: Instagram to tylko reklama dla młodych ludzi.

— Jak wygląda PRAWDA: Instagram może pochwalić się zróżnicowaną bazą ponad 1 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie reprezentujących wszystkie grupy wiekowe, płeć i poglądy. Podczas gdy około 30% użytkowników IG jest w rzeczywistości w wieku 18-24, kolejne 33% w wieku 25-34, 16% w wieku 35-44, 8% w wieku 45-54 lat, a kolejne 5% w wieku 55 lat i więcej (dane z 2020).

MIT #10: Reklamy na Facebooku są zbyt drogie.

— Jak wygląda PRAWDA: „Drogi” w stosunku do czego? Reklamy na FB, jeśli są wykonane prawidłowo, pozwalają na ROAS 2-3x (lub więcej). Gdy uzyskasz te wyniki, będziesz chcieć jak najwięcej pieniędzy bo to jak przewidywalna maszyna! To inwestycja w znalezienie jak najwięcej wykwalifikowanych konsumentów do zakupu Twojego produktu/usługi.

MIT #11: Facebook jest dobry tylko na „dno lejka” marketingowego.

— Jak wygląda PRAWDA: Jak wspomniano, można używać Facebooka skutecznie jako narzędzie „pełnego lejka”, aby dotrzeć do klientów na każdym etapie podróży kupującego. Kiedy przejdziesz przez cały ten kurs, poznasz wszystkie niuanse, jak wyświetlać reklamy dla Top, Middle i Bottom to zmienisz zdanie co do lejka!

MIT #12: Użytkownicy nie dokonają konwersji na reklamę na Facebooku za pierwszym razem.

— Jak wygląda PRAWDA: jeśli reklama jest prawidłowo kierowana, treść jest dobrze napisana, a sposób, w jaki reklama jest tak skonstruowana, aby mówić autentycznie dla konsumenta (czego nauczymy Cię w tym kursie), to nie ma powodu, dla którego nie możesz uzyskać konwersji na pierwszy rzut oka.

MIT #13: Facebook zmienia się tak szybko… Twoje informacje są już nieaktualny.

— Jak wygląda PRAWDA: Systematyczne ramy, których uczymy na tym kursie udowodniają, że działa i to od wielu już lat. NIE uczymy szybkich hacków ani jednorazowych taktyk. Uczymy Cię myśleć i czynić dobro decyzje, dzięki którym możesz z zyskiem prowadzić Facebook Ads.

MIT #14: Włączanie i wyłączanie reklam zwiększa skuteczność.

— Jak wygląda PRAWDA: To jest błędne podejście. Facebook potrzebuje dane w miarę możliwości działania. Im więcej masz danych, przechowując Twoje reklamy w statusie kiedy są wyświetlane, tym więcej się dowiesz, i więcej będziesz mógł zoptymalizować i ulepszyć swoją skuteczność na poziomie reklamy. Pokażemy ci dokładnie jak to zrobić!

MIT #15: Najlepiej kierować reklamy do bardzo wąskiej grupy odbiorców.

— Jak wygląda PRAWDA: Dzięki Facebook Pixel (dowiesz się wszystkiego na tym kursie), mamy bardzo zaawansowane sposoby łatwego dotarcia do właściwych konsumentów dla Twojego produktu/usługi, dla każdej części lejka (od szerokiego „poszukiwania” na górze do bardziej szczegółowego) „ponowne zaangażowanie”, aż do samego dołu lejka z „remarketingiem”).

Zobacz NAJLEPSZY kurs facebook ads w internecie:

Szkolenie Facebook Ads
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)