Zawartość strony
Musisz więc postępować zgodnie z najlepszymi praktykami w e-commerce, aby Twój sklep się wyróżniał.Dziesięć lat temu wystarczyłaby zwykła strona ze świetnymi produktami. Teraz ważne jest, aby być proaktywnym i wyprzedzać rywali. Oto niektóre z najczęstszych wyzwań, z jakimi borykają się sprzedawcy internetowi:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Mając na uwadze te czynniki, powinieneś skorzystać z następujących przykładów najlepszych praktyk w e-commerce:
Jeśli biegasz jak szalony – co chwilę coś zmieniasz, wymyślasz nowy projekt, przeprowadzasz testy A/B i dodajesz nowe technologie – ale nie znasz najlepszych praktyk potrzebnych do zdefiniowania projektów i testów z największym prawdopodobieństwem sukcesu – to na pewno nie osiągasz wyników takich jakie mógłbyś mieć. Przez co zostawiasz na stole wiele potencjalnych przychodów.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Nie poddawaj się ciągłemu zgadywaniu: zaplanuj i zastosuj taktykę merchandisingu online w oparciu o sprawdzone najlepsze praktyki.
Najlepsze praktyki w e-commerce z pewnością obejmują szerokie spektrum. W tym poście skoncentruję się na taktykach projektowania doświadczeń użytkownika, które najprawdopodobniej podniosą Twoje podstawowe wskaźniki: dodawanie do koszyka, współczynniki konwersji i przychody.
Najlepsze praktyki, które powinieneś teraz wdrożyć, obejmują:
Na tym polega właśnie e-commerce w praktyce!
Co to w ogóle oznacza, optymalizacja wyszukiwania produktów? Oznacza to po prostu ułatwienie potencjalnemu klientowi znalezienia pożądanego produktu, niezależnie od tego, czy jest kupującym na wczesnym etapie, zawęził wybór lub jest gotowy do zakupu już teraz.
To ekscytujący etap projektowania doświadczeń użytkownika (ux), ponieważ interakcje w sieci są bardzo dynamiczne. Nie musimy już wpisywać słów kluczowych wyszukiwania, naciskać Enter, a następnie mieć nadzieję że google pokaże nam to czego szukamy. Funkcje wyszukiwania mogą teraz automatycznie uzupełniać nasze zapytania, skutecznie „odczytując w naszych myślach” to, co chcemy znaleźć. Co najlepsze wyniki wyszukiwania mogą być wyświetlane natychmiast.
A wyniki mogą istnieć w postaci wizualnych miniatur wraz z towarzyszącymi im krótkimi opisami (np google product lisitng, merchant center). Twoi goście nie muszą już drążyć, aby zobaczyć informacje, które chcą poznać, aby podjąć decyzję.
Najlepsi gracze na rynku ecommerce świetnie sobie z tym radzą, pokazując odpowiednie wyniki wizualnie i na różne sposoby: od wyników bezpośrednich po wyniki marki i powiązane kategorie. Technologia istnieje, więc podłącz ją i zacznij widzieć natychmiastowy wzrost konwersji.
Z mojego doświadczenia wynika, że strony kategorii są jednym z najlepszych miejsc do informowania potencjalnych klientów na wczesnym etapie znajomości naszej marki lub na początku tzw „customer journey”. Są miejscem, w którym można to zrobić wizualnie, a przez to bardziej potrafią zapadać w pamięć niż przy konwencjonalnym content marketingu.
Po pierwsze, wyróżniając nowe, polecane i wcześniej oglądane produkty, możesz zwiększyć swoje przychody i marże. Możesz dostosować to, co pokazujesz, na podstawie swojego silnika rekomendacji.
Po drugie, tworząc skrypty, produkując i publikując filmy wyjaśniające, możesz poinformować potencjalnego klienta o kluczowych funkcjach produktu, które należy wziąć pod uwagę. Co równie ważne, możesz poświęcić kilka sekund, aby podzielić się propozycją wartości swojej marki. Upewnij się, że Twoje filmy są stosunkowo krótkie (mniej niż 4-5 minut); dłuższe filmy będą wyzwaniem dla uwagi odwiedzających. I koniecznie przejrzyj swoje wstępne filmy z kilkoma przykładowymi potencjalnymi klientami, aby upewnić się, że trafią w sedno.
Wreszcie, oferując najbardziej pożądane filtry, takie jak marka, rozmiar i kolory widoczne na stronach kategorii, możesz umożliwić potencjalnemu klientowi szybkie zawężenie wyboru. A mniejszy wybór jest zwykle lepszy, jeśli chodzi o konwersje i sprzedaż w e-commerce. Zaoszczędzisz także czas potencjalnego klienta, który w dzisiejszych czasach stał się bardzo rzadkim zasobem.
Strona produktu jest sednem Twoich działań związanych ze sprzedażą online; to tutaj albo zachęcasz potencjalnego klienta do kliknięcia przycisku „dodaj do koszyka”, albo nie. Tak więc na tej stronie musisz użyć wszystkich sztuczek perswazyjnych ze swojego zestawu narzędzi.
Musisz pokazać swój produkt pod wieloma kątami, umożliwiając odwiedzającemu łatwość wyboru. Pozwól swoim potencjalnym klientom łatwo „przewijać” obrazy na urządzeniach mobilnych.
Przenosząc motyw wideo ze stron kategorii, powinieneś dołączyć filmy produktów, przynajmniej dla najlepiej sprzedających się produktów. Dzięki temu Twoi potencjalni klienci mogą sobie wyobrazić, że już je posiadają. Najnowsze badania neurologiczne wykazały, że jeśli my, ludzie, widzimy produkt w działaniu i czujemy je instynktownie, są świetnie sprzedawane (niczym „ciepłe bułeczki”).
Od najlepszych sprzedawców wiemy, że korzyści sprzedają się lepiej niż funkcje i specyfikacje. Twoi potencjalni klienci chcą zobaczyć „co to dla mnie zrobi” bardziej niż wszystko inne. Ta mentalność skoncentrowana na kliencie powinna przenikać wszystkie Twoje działania merchandisingowe.
Wreszcie, ponieważ ludzie są bardzo towarzyskimi z natury, zawsze poszukującymi wskazówek od innych, nie zapomnij uwzględnić społecznej walidacji w postaci recenzji klientów i pochwał od organizacji zewnętrznych.
Aby uzyskać najlepsze wyniki, stosuj najlepsze praktyki i nie pozwól, aby tysiące godzin twórczego wysiłku z minionych lat poszły na marne. Poznaj najlepsze praktyki e-commerce i zastosuj je w praktyce JAK NAJSZYBCIEJ!
Wkrótce zobaczysz, że Twoje zaangażowanie, współczynnik konwersji i przychody wzrosną!
Prowadzenie skutecznej witryny e-commerce nie jest łatwym zadaniem.
Na szczęście możesz zrobić wiele rzeczy, aby zwiększyć swoje szanse na zwiększenie sprzedaży i sprawić, by Twoi klienci wracali po więcej.
To powiedziawszy, powinieneś zacząć identyfikować zmiany, które należy wprowadzić i priorytetyzować te, które Twoim zdaniem są najważniejsze.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
E-commerce w praktyce oznacza handel elektroniczny lub sprzedaż online. Obejmuje on wiele różnych rodzajów transakcji, w tym sprzedaż produktów i usług, płatności i marketing internetowy. E-commerce jest coraz powszechniejszy, dzięki dostępnym platformom handlowym oraz wzrastającym oczekiwaniom klientów dotyczącym szybkiego, wygodnego dostępu i dostarczania informacji. Platformy ecommerce są zazwyczaj zintegrowane z systemami komputerowymi do zarządzania zasobami ludzkimi, zwykle w celu zautomatyzowania procesów zakupu i sprzedaży.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)