Dark post, zwany również niepublikowanym postem, to post na platformie społecznościowej, który jest ukryty przed widocznością publiczną, a jedynie określonej grupie odbiorców jest wyświetlany. Oznacza to, że post nie zostanie opublikowany na stronie profilu, ale może być sponsorowany lub promowany w celu dotarcia do wybranej grupy docelowej.
Dark posty są szczególnie popularne w branży marketingowej, ponieważ umożliwiają prowadzenie testów A/B, czyli porównanie dwóch różnych reklam dla grupy odbiorców i określenie, która wersja działa lepiej. Dzięki temu marki mogą zoptymalizować swoje kampanie reklamowe i zwiększyć ich skuteczność.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Aby stworzyć dark post na Facebooku, należy wykonać następujące kroki:
Warto pamiętać, że dark posty nie są publicznie widoczne na stronie profilu, więc użytkownicy nie będą mieli do nich dostępu, chyba że zostaną wyświetlone w ich sekcji wiadomości lub na stronie reklamowej.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Dark post wygląda tak samo jak standardowy post na Facebooku, z tym że jest ukryty przed widocznością publiczną i jest wyświetlany tylko określonej grupie odbiorców. Oznacza to, że post nie zostanie opublikowany na stronie profilu, ale tylko dla wybranej grupy odbiorców. Dark post może zawierać tekst, zdjęcia, wideo i linki, tak samo jak standardowy post.
Widok dark posta zależy od tego, jak został zdefiniowany przez reklamodawcę. Może on pojawić się w sekcji wiadomości lub w reklamie na Facebooku, jeśli został sponsorowany lub promowany. Dark posty mogą mieć różne formaty, takie jak karuzela, prezentacja slajdów, film wideo lub pojedyncze zdjęcie. To, co wyróżnia dark posty, to ich selektywna widoczność i skierowanie do określonej grupy odbiorców, a nie do wszystkich użytkowników Facebooka.
Kiedy reklamodawca tworzy dark post, musi wybrać grupę docelową, dla której ma być wyświetlany post. Może to obejmować określony wiek, płeć, lokalizację, zainteresowania, zachowania i wiele innych czynników. Reklamodawca może również ustawić budżet i czas trwania kampanii.
Dark post może zawierać tekst, zdjęcia, wideo i linki, tak jak standardowy post na Facebooku. Jednakże, ponieważ dark post nie jest wyświetlany publicznie, użytkownicy nie będą go widzieć na stronie profilu reklamodawcy, chyba że zostanie wyświetlony w sekcji wiadomości lub jako reklama na Facebooku. To, co wyróżnia dark posty, to ich selektywna widoczność i skierowanie do określonej grupy odbiorców, a nie do wszystkich użytkowników Facebooka.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)