Zawartość strony
Przedstawiamy przewodnik po marketingu treści społecznościowych, mała uwaga tytuł naszego wpsiu brzmi tak samo jak książka pt. „Content marketing i social media, jak przyciągnąć klientów” autorstwa Barbara Stawarz Garcia. Nasz wpis prezentuje inne podejście, także musieliśmy to wytłumaczyć zaraz na początku. Tymczasem zachęcam do lektury.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Social content marketing to obszar, w którym spotykają się content marketing i social media/biznes. Wraz z coraz bardziej połączoną konsumencką i społecznościową podróżą zakupową B2B, rośnie zainteresowanie taktykami i strategiami marketingu treści społecznościowych. Jednak termin ten dotyczy nie tylko udostępniania i komunikacji w social media lub optymalizacji treści dla kanałów społecznościowych. To także m.in. połączenie technik i zasad biznesu społecznościowego, współpracy i newsroomu z content marketingiem.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
W wielu modelach marketingu treści społecznościowych blogi (pierwsze prawdziwe „platformy społecznościowe”) są centrami treści, a kanały i media społecznościowe są szprychami używanymi do rozpowszechniania treści wśród połączonych odbiorców. Jednak solidna strategia treści jest bardziej złożona i obejmuje również strony internetowe, a nawet działania offline. Nie stawia medium (takiego jak blog), ale klienta, kupującego personę lub odbiorców, w centrum, w połączeniu z celami marketingowymi.
Niemniej jednak strategia dotycząca treści społecznościowych (od planu do realizacji) ma sens, ponieważ media społecznościowe są kluczowe w większości działań związanych z marketingiem treści i odwrotnie. Warto nawet przyjrzeć się różnym substrategiom treści społecznościowych, dostosowanych do poszczególnych kanałów. Zbyt często firmy korzystają ze wszystkich kanałów społecznościowych w ten sam sposób: udostępniają treści w szybki i niezoptymalizowany sposób.
Dzięki optymalizacji treści społecznościowych wpływ treści udostępnianych za pośrednictwem różnych kanałów społecznościowych, a nawet na różnych urządzeniach, w zależności od kontekstu użytkowania i nieodłącznych cech każdego kanału społecznościowego, w zależności od docelowych odbiorców ma kluczowe znaczenie.
Ukierunkowanie, segmentacja i zoptymalizowane podejście do treści społecznościowych zwykle przewyższają uniwersalną metodę, z której wiele firm korzysta, aby udostępniać swoje treści. Optymalizacja treści i strategia treści dla, powiedzmy, LinkedIn, może prowadzić do znacznie lepszych wyników, biorąc pod uwagę zachowanie użytkowników LinkedIn i specyfikę kanału oraz sposób wykorzystania w nich treści.
Wreszcie, marketing treści społecznościowych wiąże współpracę społeczną i wymiary infrastruktury z przepływami treści i zaangażowaniem całego ekosystemu (pracowników, odbiorców itp.). i często wiąże się z korzystaniem z serwisów społecznościowych i/lub centrów dowodzenia w celu stworzenia pętli między tworzeniem treści a wejściem/interakcją społecznościową.
Zazwyczaj strategia dotycząca treści społecznościowych:
To tylko kilka z głównych zadań marketingu treści społecznościowych, które należy wziąć pod uwagę.
Więcej wskazówek i sugestii:
Często używane kanały i narzędzia społecznościowe w kontekście treści społecznościowych to:
W rzeczywistości lista jest znacznie dłuższa, ale najlepiej jest najpierw skupić się na tych kanałach, z których korzystają Twoi odbiorcy, w połączeniu z eksperymentami na kanałach o niskim ryzyku i wysokim potencjalnym ROI.
Content marketing i social media, jak przyciągnąć klientów, Barbara Stawarz Garcia to książka która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Skoro wiesz już że social media i content marketing to mieszanka, gdzie biznes łączy się z podróżą klienta (customer buying journey) to jakie strategie i taktyki walki o jego świadomość (Attention) wykorzystasz?
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)