Zawartość strony
Marketing to absolutna podstawa sprzedaży, ponieważ nawet jeśli dany produkt jest najlepszy na rynku, to i tak nikt go nie kupi, jeśli się o nim nie dowie i dlatego właśnie mawia się, że „marketing jest dźwignią handlu.” Co jeszcze warto wiedzieć o marketingu, jakie są jego rodzaje i na czym warto się skupić?
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Reklama:
Wyróżniamy dwie główne definicje marketingu:
Pierwsza definicja wskazuje na potrzebę przygotowania planu marketingowego, kampanii, reklam, cyklu promocyjnego, a więc jest bliższa powszechnemu rozumieniu marketingu, podczas gdy druga, zakłada, że rynek ma swoje potrzeby, które możemy zaspokoić danym produktem, a ten powinien się dalej obronić poprzez swoją wartość.
W 21 wieku, gdy rynek reklamy jest niesamowicie konkurencyjny, to właśnie druga teoria zyskuje więcej zwolenników, ponieważ nie wymaga wielkich budżetów, a dostarczania realnej wartości, budowania marki i tworzenia produktów w obrębie danej niszy, co może robić każdy.
Jednak, niezależnie od przyjętej definicji, marketing jest ściśle powiązany ze sprzedażą i na samym końcu wszystko sprowadza się do wyników w Excelu, czy innym programie do danych.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Pojęcie marketingu tradycyjnego kojarzone jest głównie z reklamą w radiu, telewizji czy banerach reklamowych i dobrze, bo to jego duża część. Co do zasady, marketing tego typu, to działania marketingowe w starych mediach, czyli właśnie radiu czy telewizji oraz działania lokalne, jak wspominane banery czy ulotki reklamowe.
Marketing tradycyjny można podzielić na:
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Internet to nowe, prężnie rozwijające się, medium, które oferuje wiele możliwości reklamowania swojej firmy lub nawet osoby. Główne obszary marketingu w Internecie to:
Marketing w wyszukiwarkach internetowych, a chodzi tu przede wszystkim o Google, ponieważ to właśnie przez Google przechodzi 80% zapytań z komputerów, oraz 90% zapytań z telefonów i tabletów. Marketing w wyszukiwarkach dzielimy na: SEO oraz SEM.
Marketing w mediach społecznościowych. Marketing tego typu to nie tylko budowanie zasięgów, ale też dbanie o relacje z konsumentami poprzez stałe dostarczane wartościowych treści.
Marketing w mediach społecznościowych możemy podzielić na: darmowy, czyli budowanie profili w sposób organiczny oraz płatny, czyli promowanie profilu lub bezpośrednio produktów, za pomocą reklam.
Content marketing to najciekawsza forma marketingu w Internecie. Z angielskiego jest to dosłownie marketing treści lub marketing z wykorzystaniem treści.
Polega on na stałym dostarczaniu wysokiej jakości treści pod szyldem danej marki, a więc nie jest to forma bezpośredniej reklamy. Przykładem takiego działania może być wpis sponsorowany na tematycznym blogu, gdzie autor wspomni o naszym produkcie lub usłudze w swoim wpisie, albo prowadzenie podcastu czy kanału na YouTube pod szyldem naszej marki.
Marketing to nie tylko social media, facebook, google ads (dawniej google adwords), influencer marketing, e-mail marketing czy marketing wirusowy. Aby dotrzeć z przekazem i aby Twój potencjalny klient zaufał to jako użytkownik będzie chciał sprawdzić czy to co oferujesz jest na najwyższym poziomie. Twoim celem jest konwersja, więc witryna musi budować świadomość marki. Doskonale działa tutaj także wideo i pozycjonowanie stron, czyli seo. I teraz bardzo ważne.
2 światy, czyli tradycyjny marketing i reklama internetowa przenikają się nawzajem. Twoja strategia marketingowa musi być spójna. Czyli zarówno ma na celu sprzedawanie, czyli chcesz wypromować swoje produkty i usługi, a w drugiej perspektywie zadbać o wizerunek marki.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |