Zawartość strony
Zakupy online są od lat podstawą codziennego życia, nic więc dziwnego, że branża e-commerce jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się. Jednak branża obejmuje nie tylko zakupy online, ona będzie się rozwijać i rozszerzać.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
„E-commerce”, inna nazwa dotycząca handlu elektronicznego, jest terminem zbiorczym używanym do określenia wszystkich transakcji dokonywanych przez Internet, w tym produktów kupowanych i sprzedawanych na platformach handlu elektronicznego, aukcjach online, bankowości internetowej i sprzedaży biletów online. Handel elektroniczny przeszedł długą drogę od połowy lat 90., kiedy Amazon i Alibaba po raz pierwszy pojawiły się na scenie. Od tego czasu internet w ogromnym stopniu wpłynął na nawyki zakupowe ludzi, prowadząc do upadku tradycyjnych firm, ponieważ coraz więcej osób korzysta z Internetu, aby znaleźć to, czego potrzebują.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Cztery tradycyjne modele biznesowe e-commerce to:
Model biznes-konsument jest najczęstszym modelem biznesowym w branży e commerce. W tym modelu firmy sprzedają produkty lub usługi bezpośrednio konsumentowi. Zakupy B2C wymagają mniej podejmowania decyzji ze strony konsumenta niż jest to wymagane w modelach B2B, co skutkuje mniejszymi pieniędzmi potrzebnymi na marketing, niższą średnią zamówień i mniejszą liczbą powtarzających się zamówień.
W modelach business-to-business firmy sprzedają produkty lub usługi innym firmom. Transakcje B2B mają dłuższe cykle sprzedaży z większą wartością zamówień i większą liczbą powtarzających się zakupów niż modele B2C. Dzieje się tak, ponieważ firmy dokonują większych zakupów niż przeciętny konsument i potrzebują więcej czasu na sprawdzenie swoich opcji.
W modelach biznesowych C2B osoby fizyczne sprzedają swoje towary lub usługi firmom. Przykładem tego jest freelancer.
Wreszcie model C2C łączy konsumentów w celu kupowania i sprzedawania towarów, często pobierając opłatę transakcyjną lub opłatę za wystawienie. Modele C2C, czasami określane mianem internetowych rynków (marketplace), są zasilane przez konsumentów.
Konsumenci dokonują zakupów w witrynach sprzedawców detalicznych, witrynach produktów i mediach społecznościowych, co sprawia, że firmy zajmujące się handlem elektronicznym muszą być obecne na wielu platformach.
Dane i analityka stały się niezbędne jako narzędzie badawcze e-commerce. Dane użytkownika są pozyskiwane na kilka sposobów i mogą być wykorzystywane do poprawy doświadczeń i lojalności klientów. Dzięki pozyskanym danym firmy mogą zaprojektować produkt i kampanię skierowaną do określonej grupy demograficznej.
Dzięki pandemii branża e-commerce odnotowała gwałtowny wzrost aktywności i napływ nowych konsumentów. Wiele firm musiało zamknąć swoje fizyczne witryny sklepowe. Kupowanie online stało się konieczne dla niektórych klientów, zwłaszcza jeśli należeli do grup ryzyka. Muszą dbać o swoje zdrowie, podobnie jak pracownicy w Twojej firmie. Mimo to konsumenci nadal potrzebują żywności, środków czystości i schronienia.
Jeśli nie zainwestowałeś jeszcze w e-commerce, musisz zacząć, aby przetrwać w nowej gospodarce.
Tymczasem zachowanie konsumentów również zmieniło się wraz z nowymi okolicznościami.
Konta w mediach społecznościowych również stały się koniecznością. Mając mniej możliwości podróżowania lub przeglądania sklepów w centrum handlowym, klienci korzystali z telefonów komórkowych i komputerów, aby podejmować świadome decyzje zakupowe.
Profilowanie klienta stało się zarówno wygodniejsze, jak i bardziej skomplikowane. Klienci muszą teraz wyrazić zgodę na określone przepisy dotyczące zbierania danych, które dostarczają, a firmy nie mogą wysyłać wiadomości e-mail, które kwalifikują się jako spam, zwłaszcza jeśli zostaną zgłoszone.
Możesz wykorzystać dostępne dane, aby poprawić wrażenia klientów i utrzymać lojalnych kupujących online. Ludzie lubią otrzymywać nagrody za swoje zachowania zakupowe, a także odczuwać wygodę podczas dokonywania zakupów. Możesz zwiększyć sprzedaż e-commerce, obsługując oba te działania.
Kiedy masz wystarczające dane o kliencie, możesz zaprojektować produkt, usługę lub kampanię wokół celu. Mogą to być dane demograficzne, psychograficzne lub algorytm. Możesz także śledzić wysyłkę i zamówienia, jednocześnie zachęcając do konkretnych wezwań do działania za pomocą wiadomości e-mail o porzuconym koszyku.
Historycznie podróż konsumenta podczas zakupu produktu obejmowała zarówno aktywność online, jak i offline.
Jak powiadamia nas redcart internauci kupowali przede wszystkim:
Główne trendy eCommerce obejmują handel społecznościowy (social media selling), reklamę lokalnego asortymentu produktów, retargeting, i rynki niszowe. Bardzo popularnym obecnie słowem jest omnichannel, a rola jakości danych jest niezbędna do optymalizacji doświadczeń klientów zarówno w Internecie, jak i w sklepie.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Branża e-commerce to pojęcie ogólne, które określa biznesy korzystające z technologii internetowych lub mobilnych do sprzedaży lub dystrybucji towarów lub usług. Branża e-commerce obejmuje sklepy internetowe, platformy sprzedaży i transakcji, organizacje non-profit i ma udogodnienia też jak systemy płatności i centra obsługi klienta. Branża ekomers rozwija się wraz z technologiami cyfrowymi oraz zmieniającym się zachowaniem kupującego.
Firma E-commerce zajmuje się prowadzeniem sprzedaży towarów i usług za pośrednictwem Internetu. Służy jako platforma do promowania, reklamowania, dystrybuowania i sprzedaży produktów oraz usług, które ludzie kupują online. Obejmuje ona użycie platform e-commerce, witryn internetowych, systemów prowadzenia sklepów internetowych, systemów płatności, procesów zarządzania zamówieniami itp.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)