Agencja adwords

Agencja adwords

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    agencja interaktywna
    Agencja adwords
    Agencja adwords

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO, Agencją Adwords

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Jak działa agencja adwords?

    W ostatnich latach bardzo dużą popularnością cieszy się agencja adwords. Agencje adwords prowadzą kampanie reklamowe dla klientów w całym kraju.

    Agencja adwords

    Czym jest agencja adwords?

    Wybór agencji jest bardzo duży, dlatego niektórzy mogą mieć problem z wyborem odpowiedniej. Agencje specjalizują się nie tylko w tworzeniu, ale również optymalizacji kampanii.

    Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ młodzi przedsiębiorcy z reguły nie mają zbyt dużej wiedzy na temat marketingu internetowego.

    Warto zwrócić szczególną uwagę na fakt, że w tej branży najbardziej liczą się realne umiejętności oraz doświadczenie. Koszty można znacząco ograniczyć, jeżeli będziemy samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe. Jednak może to nas dużo kosztować, jeżeli nie posiadamy wystarczającej wiedzy na ten temat.

    Reklama Google Ads bez pomocy doświadczonych ekspertów jest ciężka do zrealizowania.

    Warto mieć na uwadze, że ważna jest nie tylko wiedza, ale także doświadczenie, jeżeli chodzi o optymalizację. Sama sucha teoria niestety nie jest wystarczająca. Dużo czasu trzeba poświęcić na stworzenie oraz prawidłowe zoptymalizowanie kampanii.

    Można oczywiście przeprowadzać optymalizację raz w miesiącu, ale wtedy efekty nie będą zadowalające. W ten sposób budżet zostanie wykorzystany w sposób całkowicie nieefektywny. Takie działanie mija się z celem, ponieważ blokuje drogę do zarabiania dużych pieniędzy.

    W agencji pracują eksperci w swoich dziedzinach, którzy skupiają się głównie na tworzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Kwalifikacje takich osób są stale podnoszone, ponieważ regularnie uczestniczą oni w szkoleniach.

    Agencja zna również doskonale trendy i co najważniejsze – informacje są aktualne. Warto zwrócić również uwagę na fakt, że agencje adwords działają z różnymi firmami. Dzięki temu można zdecydowanie szybciej znaleźć optymalne rozwiązanie dla danej branży. Początkujący użytkownik musi niestety wszystko testować ręcznie, a to jest bardzo czasochłonne i problematyczne.


    We wszystkich pracach jako agencja adwords wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Agencja adwords 1

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Agencja adwords to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Nasza agencja adwords działa na terenie innych miast (a w zasadzie całej polski). M.in. Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Gdynia, Katowice i inne miasta.

    Śledzenie konkurencji

    Reklama internetowa to reklama, która jest wykorzystywana w różnych formach za pośrednictwem Internetu.

    Ważne jest również śledzenie konkurencji. Na uwagę zasługuje także fakt, że tworzenie własnego działu marketingowego generuje dużo wyższe koszty niż współpraca z agencją PPC.

    Współpracując ze specjalistami można mieć też pewność, że usługa zostanie wykonana prawidłowo. Najlepiej korzystać z usług renomowanych agencji, które wiele lat działają na rynku i cieszą się dobrą opinią. Wybór odpowiedniej agencji jest naprawdę dużym wyznaniem.

    Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę doświadczenie oraz kwalifikacje pracowników. Dobrze, jeśli posiadają certyfikaty Google związane z różnymi rodzajami reklam. Kluczowa jest także przejrzystość oraz jasne reguły współpracy. Głównym zadaniem pracowników jest przekazywanie bieżących informacji o kampaniach reklamowych oraz kosztach z tym związanych.

    Trzeba stale monitorować efekty, żeby wiedzieć jakie kolejne ruchy podjąć. Podpisując umowę z agencją, należy też zwrócić uwagę na jej czas trwania. Dostępne są umowy długoterminowe, ale termin wypowiedzenia z reguły wynosi miesiąc.

    Zalety korzystania z usług agencji google adwords

    Doświadczenie oraz kwalifikacje pracowników, którzy będą się zajmować kampanią, są prawdopodobnie najważniejsze.

    Są to kluczowe elementy i od nich głównie zależy powodzenie reszty działań. Jeśli skorzystasz z usług osób, które są z całkowicie innej branży to efekt zazwyczaj będzie odwrotny do zamierzonego. Dlatego tak ważna jest konkurencja na rynku, ponieważ można w ten sposób sprawdzić skuteczność swoich działań.

    Warto mieć na uwadze, że reklama nie zawsze przyniesie oczekiwany zwrot z inwestycji. Czasami poniesie się stratę, ale jest to całkowicie normalne i nie należy się tym przejmować.

    Należy też koniecznie sprawdzić, czy pracownicy danej agencji mają doświadczenie w kampaniach Google Ads. Jeśli ktoś prowadzi jednocześnie kampanie Google Ads oraz działania SEO, to niestety ciężko mu się konkretnie skupić na jednej rzeczy. Przydatne są także case study prezentowane przez agencje.

    Na uwagę zasługuje fakt, że danej agencji nie wyklucza wcale brak doświadczenia w konkretnej dziedzinie.

    Wybór agencji google ads

    Dobry ekspert jest w stanie zawsze dogłębnie poznać każdą branżę. Umożliwia to później stworzenie naprawdę skutecznej reklamy firmy. Dobrze, jeżeli agencja śledzi na bieżąco efekty kampanii. Warto się także dowiedzieć jakie konkretnie narzędzia są wykorzystywane.

    Klienci co miesiąc otrzymują raporty, w których wyjaśnione są wszystkie szczegóły kampanii. W raporcie pojawiają się takie dane jak wyświetlenia reklamy, średni koszt kliknięcia, współczynnik konwersji, całkowity koszt konwersji, a także liczba konwersji. Kolejnym ważnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę przy wyborze agencji adwords jest sposób komunikacji.

    Agencja może mieć najlepsze raporty oraz wykwalifikowanych pracowników, ale jeżeli komunikacja nie jest sprawna to wtedy wszystko inne jest już drugorzędne.

    Przedstawiciele agencji powinni być w stanie w każdej chwili odebrać telefon od klienta. Kontakt z takim opiekunem może nie być regularny także podczas tworzenia oraz optymalizacji kampanii. Dedykowany opiekun powinien czuwać nad przebiegiem kampanii.

    Poproś o nasze portfolio digital!

    Działamy?

    Umów się poniżej.

    Agencja adwords 1

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że agencja adwords to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Agencja reklamowa adwords UniqueSEO!